sobota 23. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 10.


Dnešní výzva pro mě znamenala velké zamyšlení. Většinou jsem o knihách tak nějak nepochybovala. Vybírala jsem si příběhy, které mě zaujaly. Málokdy se stalo, že bych nějakou knihu neměla ráda a pak se do ní zamilovala. To se mi stává spíš u filmů. Takže jsem nakonec vybrala knihu, kterou jsem nedávno dočetla - ČARODĚJNICE Z HEX HALL. Dostala jsem se k ní až v říjnu a to díky tomu, že jsem ji dostala jako dárek k svátku a opravdu jsem litovala, že jsem si ji nekoupila už dřív. Recenze brzy!


-------------------------------------------------------------------------------------------


Název: Čarodějnice z Hex Hall 
Originální název: Hex Hall
Autor(ka): Rachel Hawkins
Série: Hex Hall
Nakladatelství: Knižní Klub
Počet stran: 240
Rok vydání v ČR: 2010
Žánr: YA, fantasy, (witches story)



-------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace na Bux.cz:
Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…


Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat