čtvrtek 28. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 15.


Asi nemůžu říct, že bych měla přesně takovou knihu. Dlouho jsem nad tím přemýšlela a jediná kniha, kterou jsem neměla ráda (protože přece jen Becca Fitzpatrick je Becca Fitzpatrik a taky Zavržený je prostě Zavržený), byl první díl série Andělé - PÁD od Lauren Kate. Jenže obal byl natolik lákavý a uchvacující, že jsem prostě neodolala a musela jsem si ji pořídit, i když jsem se předtím zapřisáhla, že si jinou sérii o andělech nepořídím. Kniha mě velice příjemně překvapila a já si ji oblíbila.

-------------------------------------------------------------------------------------------



Originální název: Fallen
Autor(ka): Lauren Kate
Série: Andělé
Nakladatelství: Knižní Klub
Počet stran: 320
Rok vydání v ČR: 2011
Žánr: Sci-fi a fantasy, andělská sága




-------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace na Bux.cz:

Některým andělům je souzen Pád...
Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.


Stefanie G.


Žádné komentáře:

Okomentovat