pátek 29. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 16.



Pokud jsem si dosud stěžovala na témata předtím ,nejspíš jsem neměla pořádný důvod :D Tedy až do teď. Ať jsem se zamýšlela včera, nebo dnes, nemám doma knihu, která by mi připomínala domov. Anebo bych musela zabrousit hodně do dětství a vytáhnout tak DĚTI Z BULLERBYNU od Astrid Lindgrenové :D Což nakonec budu nejspíš muset, protože ať jsem přemýšlela sebevíc, na jinou knihu jsem nepřišla :D 
Kolik z vás tuto knihu četlo v dětství taky? :)



-------------------------------------------------------------------------------------------


Název: Děti z Bullerbynu
Autor(ka): Astrid Lindgrenová
Série: samostatná dětská kniha
Nakladatelství: Albatros
Počet stran: 255 (224)
Rok prvního vydání v ČR: 1974
Rok vydání mého výtisku: 1981
Žánr: dětská kniha



-------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace na stránkách Albatrosu:

Pokaždé, když se na našem knižním trhu objeví tato knížka Astrid Lindgrenové, nositelky Ceny H. Ch. Andersena, udělá radost malým i větším čtenářům. Šest dětí – Lisa, která všechno vypravuje, její dva bratři Lasse a Bosse, sestry Anna a Britta a kamarád Olle – v ní prožívá veselé či méně zábavné každodenní příhody na švédském venkově. Ve třech částech knihy strávíme s dětmi celý rok: jaro s koťátky, léto s prázdninami, podzim se školou, zimu s vánočními svátky. A protože jsou to příběhy, které v různých podobách může zažít každé dítě, těší se stále neutuchajícímu zájmu čtenářů na celém světě.


Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat