sobota 16. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 3.


Kniha, kterou jsem četla více než třikrát je jednoznačně ZAVRŽENÝ (recenze zde)! Pokaždé, když na mě padne špatná nálada, nebo mám takové to období, kdy koukám do knihovničky a říkám si: "Ne, to nechci číst, to taky ne, tohle taky ne... Vím, že tohle bych si už konečně měla přečíst, ale na to teď taky nemám náladu...", tak nakonec sáhnu právě po této knize. Je jedna z mála, která mě dokáže rozesmát. Vtípky, které Becca vymyslela, to, jak v prvním díle propracovala hlavního hrdinu... Pro mě je to prostě dokonalé! 


-------------------------------------------------------------------------------------------




Název: Zavržený
Originální název: Hush, Hush
Autor(ka): Becca Fitzpatrick
Série: Hush, Hush
Nakladatelství: Egmont
Počet stran: 368
Rok vydání v ČR: 2009
Žánr: fantasy (Angel romance :D)



-------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace nakladatelství Egmont:
Patchovy oči připomínaly černé hvězdy.
Bral všechno a nedával nic. Ne že bych o něm chtěla vědět víc. Nelíbil se mi zvnějšku a pochybovala jsem, že by se mi zamlouvalo, co se skrývá uvnitř.
Tedy, to není úplně přesné. Zvnějšku se mi líbil hodně.
Dlouhé, silné paže, široká, uvolněná ramena a úsměv zpola hravý, zpola svůdný. Cítila jsem, že mě neodolatelně přitahuje, a sama sobě jsem přestávala rozumět.
Nora Greyová je svědomitá, chytrá a rozhodně nemá ráda riziko. Jenže se zamiluje do Patche a to je její první chyba. Patchova minulost je totiž všechno, jen ne nevinná. A nejlepší, co kdy udělal, bylo, že se zamiloval do Nory.
Seznámili se na hodině biologie a Nora chce jediné – držet se od něj co nejdál. Jenže jak se zdá, Patch je vždy o dva kroky napřed. Dívka na sobě cítí jeho pohled, i když Patch není nablízku. Cítí jeho přítomnost, i když je v pokoji sama. A když své okouzlení nedokáže déle tajit, vyjde najevo, kdo Patch ve skutečnosti je a proč ji vyhledal. A za všemi otázkami, které se dotýkají jeho minulosti, si Nora a Patch mohou navzájem položit jen jedinou: „Jak hluboko dokážeš padnout?“


Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat