neděle 17. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 4.


Nechci se moc opakovat, ale pravdou je, že mojí nejoblíbenější sérií je HUSH, HUSH (Zavržený) od Beccy Fitrzpatrickové. Ta má čtyři díly - Zavržený, Crescendo, Ticho a Finále. Jenže takhle bych tady povídala pořád dokola jen o těchto knihách a vy byste si je pak ani nemuseli číst. Vybrala jsem tudíž moji druhou nejoblíbenější sérii - VAMPÝRSKOU AKEDEMII od Richelle Mead. (Recenze na první díl zde.)

Jak zmiňuji v recenzi, na tuto sérii jsem přišla dlouho předtím, než byl vydán její první díl v češtině. Uchvátila mě a já první díl přečetla jedním dechem. A když si přečtete první, nemůžete přestat. Tak to jde až do toho posledního a pak jen sedíte s prázdnýma rukama a říkáte si, proč jste ji přečetli tak rychle? 
První a druhý díl už mám přečtený 2x, zbytek mě teprve čeká, ale už jen to, že jsem se do série vrhla více než jednou, z ní dělá právě tu výjimečnou!

-------------------------------------------------------------------------------------------



Název série: Vampýrská Akademie
Originální název série: Vampire Academy
Autor(ka): Richelle Mead
Díly: Vampýrská akademie, Mrazivý polibek, Stínem políbená, Krvavý slib, Spoutáni magií a Poslední oběť
Nakladatelství: Domino
Rok vydání posledního a prvního dílu v ČR: 2007 a 2011
Žánr: fantasy (Vampire romance :D)



-------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace ke všem šesti dílům najdete na stránkách Domina ZDE


Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat