úterý 19. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 6.


Abych pravdu řekla, nad touto knihou jsem se moc nemusela rozmýšlet, byla mi jasná už od začátku, co jsem výzvu dělala. P.S. MILUJI TĚ od Cecelie Ahernové. Už když jsem viděla film, brečela jsem od začátku do konce a stal se mým nejoblíbenějším. Když jsem zjistila, že je natočený podle knižní předlohy, musela jsem ji mít. Nezklamala mě. Byla stejně dokonalá jako film (možná o něco lepší). A nerozesmutnil a nerozplakal mě jen on. Byla to i kniha. Příběh, který Cecelia vytvořila je dech beroucí a neuvěřitelně emotivní. 

-------------------------------------------------------------------------------------------


Název: P.S. Miluji tě (PS: Miluju tě)
Originální název: P.S. I Love You
Autor(ka): Cecelia Ahern
Série: samostatná kniha
Nakladatelství: BB/art
Počet stran: 374
Rok vydání v ČR: 2007 (dotisk brožované 2013)
Žánr: Beletrie, Pro ženy, Romantika, (Drama)



-------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace nakladatelství BB/art:
Holly a Gerry patří k těm šťastným manželským párům, jimž by každý mohl závidět. Náhle, v jeho třiceti letech, odhalí lékaři u Gerryho rakovinu v konečném stadiu. Holly si vůbec nedokáže život bez Gerryho představit a vlastně si ani nic takového představovat nechce. Jenže Gerry s ní má jiné plány. Pár měsíců po jeho smrti dostane Holly balíček dopisů, které pro ni její manžel sepsal a v nichž ji žádá o splnění nečekaných úkolů. S pomocí těchto dopisů, svých potrhlých kamarádek a milující rodiny, která ji někdy dohání k šílenství, Holly postupně objevuje nový život; život dokonce rozmanitější než ten, který ji osud donutil nechat za sebou.
Kniha, mezinárodní bestseller, získala ocenění Passionate Pen Honour za nejromantičtější knihu roku 2004/2005. [Knižní klub]


Stefanie G.

1 komentář:

  1. To byl tak super film!! Netušila jsme, že je i kniha. Tu musím mít. Já jsme hrozný masochista, hrozně ráda brečím smutkem u knih a tohle mě určitě naprosto "uspokojí" :D

    OdpovědětVymazat