pátek 22. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 9.


Když jsem včera zmiňovala, že přeceňovanou knihou pro mě je Stmívání a porovnala jsem ho s Upířími deníky, tak se mi nenabízí jiná možnost, než zmínit právě tuto sérii. Ráda bych ji zmínila celou jako nedoceněnou, ale myslím, že první díl postačí - UPÍŘÍ DENÍKY - Probuzení.



-------------------------------------------------------------------------------------------



Název: Upíří deníky - Probuzení 
Originální název: The Vampire Diaries - Awakening
Autor(ka): L. J. Smith
Série: The Vampire Diaries
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 247
Rok vydání v ČR: 2009
Žánr: YA, vampire romance



-------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace nakladatelství Fragment:
V dobách kvetoucí italské renesance se bratři Damon a Stefan Salvatore bezhlavě zamilovali do krásné mladé upírky Katherine. Ačkoli bylo její srdce dost velké pro oba, každý z nich ji chtěl mít jen pro sebe. Jejich nesmiřitelný souboj o Katherininu přízeň však vedl k její smrti, po které zůstali dva nesmrtelní, na smrt rozhádaní chlapci se zlomeným srdcem...Po několika staletích se má boj Damona a Stefana opakovat. V malém americkém městě se seznámí s krásnou a chlapci obletovanou studentkou Elen, jejíž podobnost s Katherine je neuvěřitelná...

...všichni kluci po mně touží, ale já chci jen Stefana. Je krásný, tajemný a donedávna mě ignoroval a vyhýbal se mi... Asi už vím proč. Má totiž děsivé tajemství, které znám jen já...


Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat