středa 13. listopadu 2013

WishList na Vánoce? aneb Milý Ježíšku...

Zase jsem projížděla stránky nakladatelství a knihkupectví a plný list knih, kterými bych chtěla doplnit knihovničku se zase o něco rozrostl :D Překvapivě na něm převládají knihy z nakladatelství CooBoo a Fragment.

Wish list:

CooBoo
Den co den - David Levithan
Svůdné zlo - Wendy Higgins
Tahle píseň ti změní život - Leila Sales
Nadpozemská - Cynthia Hand
V šedých tónech - Ruta Spetysová

Fragment
Rozděleni časem - Bouře - Julie Cross
Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem - Stacey Kade
Děsivé splynutí 1 - Vidím to, co vrah - Jill Hathaway
Rozdělená srdce - Bettina Belitz
Upíří deníky (9-14) - L. J. Smith

BB/art
Velikost L znovu na scéně - Meg Cabot 
Úspěšná smolařka se (asi) vdává - Meg Cabot
Roztomilé malé lhářky (4-7) - Sara Shepard

Knižní klub
Matched 3: Dokonalý svět
Elixír - Alma Katsu

Domino
Tajemství Elly a Michaela - Jessica Sorensen

Fortuna Libri
Krásná katastrofa - Jamie McGuire

Host
Mapa času - Félix J. Palma




Četli jste nějaké z těchto knih? Líbily se vám? A jaký je váš "Ježíškův seznam", který byste chtěli zkrátit a doplnit tak svoje knihovničky?

Stefanie G.



4 komentáře:

  1. Nadpozemskú a Svůdne zlo určite odporúčam, Den co den práve čítam a rozčuľuje ma tá romantická zápletka, Upírske denníky 9-10 sú fajn, potom je to už horšie a Krásna katastrofa je taká pekná oddychovka. Naopak, pri Rozdelanom srdci som zaspávala, bolo to desne nudné... A na Búrku a Dokonalý svět sa chystám tiež :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se na některé z nich těším o to víc! :) Na Rozdělená srdce si dělám zálusk už dlouho, vážně je to tak nudné?

      Vymazat
  2. Cože? Ona je nová Velikost L?! Proboha to musím mít, předchozí knihy mám hrdě v knihovně už několik let a musím si pořídit i tuto. Díky, že jsme se o ní díky tobě dozvěděla :) A jinak vše co máš od CooBoo chci taky, vlastně i od Fragmentu. To je hrozné :D Snad dostaneš vše co chceš :) (a já taky).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj! Už se na ni chystám od té doby, co vyšla v angličtině, ale nějak mi nezbyl čas a pak mě překvapilo, že ji BB/art vydal tak brzy :) Je to pěkně dlouhý seznam, tak už jsem z nich musela vybrat ty, o které stojím ze všeho nejvíc... Snad se Ježula pochlapí a donese toho co nejvíc oběma z nás, já už mu řekla, že knihy jsou pro mě nejpřednější :D

      Vymazat