pondělí 9. prosince 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 26.



Nejpřekvapivějším příběhem, který je plný zvratů a kniha s nečekaným koncem... Dlouho jsem přemýšlela a asi bych mohla zmínit víc knih. Překvapivý příběh plný zvratů byl třeba v CRESCENDU, druhém díle od Zavrženého, který nabízel i nečekaný konec. O co víc byl překvapivý třetí díl TICHO. Mnozí ho řadí mezi ty zbytečné díly a možná i já. Původně měl být Zavržený jen trilogií, ne tetralogií. Když jsem se tedy dozvěděla o vydání dalšího dílu, nechápala jsem to. A navíc, poslední dva díly už jsou nadmíru fantasy. Válka nefilim proti padlým andělům... No... Řekněme, že už je takové téma klasikou... 


Další kniha, která měla nečekaný konec, bylo DELIRIUM. Zatím jsem neměla čas přečíst si druhý díl, ale první díl mě zanechal udivenou a s otevřenou pusou. A to stejné se mi stalo i u ČARODĚJNICE Z HEX HALL. I když je příběh takový jednodušší, konec mi vyrazil dech. 



Stefanie G.


Žádné komentáře:

Okomentovat