středa 18. prosince 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 35.


No... Těžký výběr. Postav, které mi nesedly, bylo celkem hodně. Ne, že bych všechny vyloženě nesnášela. I když některé mě opravdu hodně štvaly. Ale na to je potřeba se dost zamyslet. Takže... 
V Hunger Games samozřejmě nesnáším prezidenta Snowa, jelikož je ten, co si myslí, že může všechno, to stejné platí o Ericovi v Divergenci... Ve Wicce mě rozčilovala Bree, protože nejlepší kamarádka by se přeci měla chovat jinak, i když jde o kluky. Co se týče Stmívání, musím označit knižní Bellu, ufňukanější holku jsem neviděla :D Ve Chvíli před koncem mě rozčiloval Rob... Ta zvláštní přetvářka a to, že mu šlo hlavně o to jedno... No děs! Taky mě tam štvala Lindsay... A nakonec třeba v Poslouchej! jsem nemohla vystát nejspíš Annabelinu mamku, která ji prostě tlačila do něčeho, co už nechtěla dělat. A taky samozřejmě Will Cash, na kterého by nejspíš nadávky nestačily :)

Stefanie G.


Žádné komentáře:

Okomentovat