čtvrtek 19. prosince 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 36.


Konečně jednodušší výzva :) Názvy a obálky jsou na prvním místě, co se týče knih, které mě hned zaujmou. Tak tomu bylo například u WICCY. Její název předpovídá něco tajmného, něco, co je spojené s magií. Proto mě uchvátil hned po zveřejnění jejího vydání. Nejspíš bych i řekla, že je to momentálně můj favorit mezi názvy knih. Dalším takovým je třeba Divergence nebo Delirium. Oba názvy ve mně vzbuzují zvědavost po obsahu. Jsou to neobvyklá a málo používaná slova. Espressologie, Chvíle před koncem anebo Zavržený jsou pro mě také lákavé názvy. Espressologie je pro mě půvabná, jelikož miluji vůni kávy a v této knize, jak značí název, bude myšlenka a představa kávy nejspíš častá. Chvíle před koncem mi naznačily, že i když se jedná o příběh mladé středoškolačky, bude v příběhu i něco víc. To samé platí o Zavrženém. Ačkoliv v tomto případě mě zaujala spíše obálka než samotný název knihy. :)

Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat