pondělí 23. prosince 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 40.


Tak a moje Challenge je u konce :) Někdy jsem se opravdu zapotila, abych přišla  na správné odpovědi. Nemyslela jsem, že některé z otázek budou tak těžké! Co vy? Zapojili jste se? Odpověděli jste si aspoň na několik z témat? Budu ráda, když se se mnou podělíte! :)
Dnešní výzva nese název Co právě čtete? Když se podívám pod ruce, mám rozevřenou knihu od Alvina Tofflera a jeho ženy  NOVÁ CIVILIZACE: TŘETÍ VLNA A JEJÍ DŮSLEDKY. Snad se i tato kniha počítá :D Je to odborná kniha, takže nejspíš nic pro čtenáře blogů, ale třeba se mýlím :) Z těch YA knih mám rozečtené NÁSTROJE SMRTI: MĚSTO Z KOSTÍ od Cassandry Clare. Včera jsem narychlo dočetla Poslouchej! od Sarah Dessen, abych vám na ni dnes mohla udělat recenzi, tak snad se líbí :) Dále se chystám číst Zmizelou od Gillian Flynn a chci si znovu přečíst Divergenci. Jaké knihy právě čtete vy? :)




ZÁROVEŇ BYCH VÁM CHTĚLA POPŘÁT KRÁSNÉ A POHODOVÉ VÁNOČNÍ SVÁTKY! 
(A HODNĚ KNÍŽEK OD JEŽÍŠKA :) )



Stefanie G.





Žádné komentáře:

Okomentovat