středa 29. ledna 2014

The Fault In Our Stars Movie Trailer!

Tak jsme se konečně dočkali traileru k filmovému zpracování knihy The Fault In Our Stars, v češtině Hvězdy nám nepřály! Na tuto knihu jsem nedávno dělala recenzi a vy si ji můžete přečíst ZDE. Do českých kin se film dostane 5. 6. 2014. Jak se na tento příběh těšíte vy? Chystáte se na něj do kina? :) 


Stefanie G.



P.S.: Dle mého názoru z traileru bude Shailene Woodley celkem úžasná Hazel Grace, stejně jako bude celkem skvělý Ansel Elgort, který nám ztvárňuje Augusta. Snad film bude tak skvělý jako trailer...

3 komentáře:

  1. Jsem na to moc zvědavá :) Snad to přežiju, když už trailer jsem vydatně obrečela :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda nemám ráda zfilmování knih, ale tohle podle mě bude pecka :) Trailer jsem viděla dvakrát a brečela jsem, nevím jak zvládnu film :D Doufám ale, že budu brečet dojetím, ne z hnusu, jak to zkazí :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky uronila slzu :) Snad nám knížku nezkazí :) I když ta bude stejně vždycky lepší...

    OdpovědětVymazat