pondělí 27. ledna 2014

Začetla jsem se...


Když jsem dočetla Hvězdy nám nepřály (recenze zde), potřebovala jsem chvíli oddech od českých knížek, tak jsem se pustila do restů, které mám v anglických knížkách. Jelikož se vždy začtu do jedné a nemůžu ji odložit a číst jinou, dokud tu rozečtenou nepřečtu, čtu tyto tři postupně. Jako do první jsem se pustila do Truth or Dare od Jacqueline Green. Na tuto knihu jsem se těšila už pěkných pár měsíců, jenže jakmile jsem přečetla první čtyři kapitoly, začala mě lákat kniha Fracture od Megan Mirandy. Jakmile jsem ji otevřela, věděla jsem, že Truth or Dare půjde stranou. Mezitím jsem párkrát nahlídla do knihy The List od Siobhan Vivian. 

Název: Truth or Dare #1
Série: Truth or Dare
Autor(ka): Jacqueline Green
Nakladatelství: Little, Brown Books, Poppy
Počet stran: hardcover - 389
Datum vydání: 14. 5. 2013
Země, kde byla kniha vydaná: USA

Truth or Dare je kniha, kde se hra na pravdu a výzvu stává děsivou součástí života tří dívek - Tenley Reed, holkou, co se snaží získat zpět svoji popularitu; Caitlin Thomas, dívkou, co se snaží dokázat, že je víc než jen chytrá studentka s přihláškou na Harvard a samotářkou Sydney Morgan. Tato hra už není vtípkem na párty, ale hra na život a na smrt. 

Název: Fracture (#1)
Série: Fracture
Autor(ka): Megan Miranda
Nakladatelství: Walker Childrens, Bloomsbury
Počet stran: hardcover - 262, paperback - 261
Datum vydání: 17. 1. 2012
Země, kde byla kniha vydaná: USA

Fracture je příběh o Delaney Maxwell, dívce, která přežila nehodu, kdy se pod ní propadl led na jezeře a ona strávila jedenáct minut pod hladinou, dokud ji její kamarád Decker nezachránil. Měla být mrtvá. Její mozek by neměl zdánlivě fungovat tak, jak funguje, jenže jak se zdá, je v pořádku. Ale ona ví, že to tak není. Nevysvětlitelný tlak, který občas mívá hlavě a třesoucí se ruce, které nemůže kontrolovat, to je to, co se od jejího probuzení změnilo. Náhle pokaždé, když se tyto pocity objeví, někdo umře. Předpovídá její mozek smrt nebo ji způsobuje ona sama? 

Název: The List
Série: samostatná kniha
Autor(ka): Siobhan Vivian
Nakladatelství: Push, Nathan, Ravensburger Buchverlag, Παπαδόπουλος
Počet stran: hardcover - 332, paperback - 406
Datum vydání: 1. 4. 2012
Země, kde byla kniha vydaná: USA, Německo, Francie, Řecko

Každý rok je ve škole vyvěšen list s dívčími jmény ze všech tříd - z každého ročníku je vybrána nejhezčí a nejošklivější. Nikdo předem neví, kdo je na seznamu. The List je příběhem osmi dívek - čtyři ročníky, osm dívek nejošklivější a nejhezčí z každého ročníku - a o tom, jak vidíme sami sebe a jak nás vidí ostatní. 


A co vy, četli jste některou z těchto knih? :)

Stefanie G.

1 komentář:

  1. Četla jsem The List a celkem se mi líbil, i když mě nenadchl tak, jak jsem čekala :) Další dvě jsem nečetla, ale vypadají zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat