středa 16. července 2014

Abbi Glines - Too Far (#2) - Never Too Far

“No man has ever loved a woman as much as I love you. Nothing will ever come before you. I don’t know what else I have to do to prove to you that I won’t let you down again. I won’t hurt you. You don’t have to be alone anymore. I need you.” 
- Rush, Never Too Far, str.203 - 204

Konečně vám můžu představit druhý díl série Fallen Too Far od Abbi Glines! Vím, že to trvalo dlouho, ale přece jen jste se dočkali! Tato kráska mi došla z USA a to díky knihkupectví LIBRIS, o kterém jsem se již několikrát zmiňovala. Never Too Far je pokračováním příběhu o Blaire a Rushovi a je také součástí série Rosemary Beach.

Název: Never Too Far
Série: Fallen Too Far / Rosemary Beach
Autor: Abbi Glines
Díl v pořadí: 2.
Nakladatelství: Atria Books
Počet stran: 272
Rok a měsíc vydání: 2013/01
Klíčová slova: New Adult, romantika, erotika
Přibližný doporučený věk: 18+
Libris: 477 Kč

He had held a secret that destroyed her world.
Everything she had known was no longer true.
Blaire couldn’t stop loving him but she knew she could never forgive him.
Now, she was back home and learning to live again. Moving on with life… until something happened to send her world spinning once again.
What do you do when the one person you can never trust again is the one that you need to trust so desperately?
You lie, hide, avoid, and pray that your sins never find you out.

Just when Blaire allowed herself to fall for her stepbrother, Rush, he revealed a life-altering secret so devastating that she couldnt forgive him. Unable to face him again, Blaire leaves the promise of true love behind in Rosemary Beach and returns to the comforts of her small town in Alabama, wanting nothing more than to put the summer behind her.
But unexpected news complicates Blaires plans, and shes forced to trust the one man she shouldnt. Trapped between Rushs fierce desire to win her back and her own sense of self-preservation, Blaire doesnt know if shes doing the right thing . . . or if shes making the biggest mistake of her life.

***

Zadržoval tajemství, které zničilo celý její svět.
Vše, co znala, už dávno není pravdou.
Blaire ho nemůže přestat milovat, ale ví, že mu nikdy nebude moct odpustit.
Teď je zpět doma a znovu se učí, jak žít. Jak jít v životě dál… dokud se nestane něco, co její život znovu zamotá.
Co uděláte, když osoba, které už nikdy nemůžete věřit je ta jediná, které tak zoufale věřit potřebujete?
Budete lhát, schovávat se, vyhýbat se a modlit se, aby si vás vaše hříchy nikdy nenašly.

Právě ve chvíli, kdy si Blaire dovolila zamilovat se do svého nevlastního bratra, Rushe, jí odhalil tak zničující tajemství, které mu nikdy nemůže odpustit. Neschopná se s ním znovu setkat opouští slib pravé lásky v Rosemary Beach a vrací se do pohodlí svého malého městečka v Alabamě, nechtíc nic jiného než hodit celé léto za hlavu.
Ale nečekané novinky zkomplikují Blaiřiny plány a ona je donucena věřit tomu jedinému muži, kterému by věřit neměla. Chycená mezi Rushovou divokou touhou získat ji zpět a jejím vlastním pudem sebezáchovy Blaire neví, jestli dělá správnou věc… nebo jestli dělá největší chybu svého života.



 

Abbi Glines je Alabamská rodačka. Její první novela jí vyšla roku 2011 a poté náslodovalo několik bestsellerů podle New York Times, jako je například série Seabreeze, The Existence, The Vincent Boys či The Vincent Brothers.





Rush a Blaire podruhé!
Poté, co se mezi Blaire a Rushem odehrálo velké drama, které jejich krátký vztah ukončilo a otřáslo jím i v základech, se Blaire vrátila zpět do Summitu. Byla zničená, ale s odstupem času dokázala odpustit ale ne zapomenout. Rush jí ublížil natolik, že věří, že už mezi nimi nikdy nic nemůže být…
Rush je zdrcený a na pokraji svých sil v Rosemary Beach a nemyslí na nikoho jiného než na Blaire. Ignoruje Nan i matku. Jediná osoba, kterou ve svojí blízkosti ještě snese je Grant, jeho nevlastní bratr.
Oba dva se snaží přežít další den a to do chvíle, kdy se stane nečekaná věc. Naprosto neočekávaná situace dožene Caina, Blaiřiného bývalého, k tomu, aby se rozjel na Floridu přímo za Rushem. A to ve stejnou chvíli, kdy se v Summitu objeví Beth, aby Blaire přesvědčila, aby se s ní vrátila do Rosemary a bydlela s ní v novém úžasném bytě, který pro ni zajistil Jace.
Než se všichni stačí vzpamatovat, Blaire je navzdory svým námitkám a nesouhlasu na cestě zpět do Rosemary, kde na ni čeká velké rozhodnutí – dát Rushovi další šanci?
Musím říct, že začátek druhého dílu byl pro mě naprosto šokující! Ani náhodou bych nečekala takovou zápletku! Nikdy. I když se sama nabízela. Prostě mě Abbi nechala zírat na stránky s otevřenou pusou. A tak jsem zůstala až do poloviny příběhu.
Téměř jako u předchozího dílu jsem hltala každé slovo. Užívala si každý moment, kdy na sebe Rush a Blaire znovu narazili. Ale nebudu vám prozrazovat mnoho spoilerů, jelikož druhý díl je zaměřen právě na tu jednu zápletku. To kolem ní se točí každá kapitola.
A pokud jste se těšili na tu eroticky nabitou atmosféru, která se táhla celým prvním dílem, věřte mi, že tady si jí také užijete! A že byla ještě napjatější! J

Postavy, které již znáte a nové objevy
Je tu mnoho postav, které již znáte z prvního dílu – ať už je to Grant, Jace, Bethy, Nan, Woods nebo Cain. Bez nich by to ani nebylo ono. J Ale jsou tu i některé nové postavy. Například Granny Q, Cainova babička nebo Meg, Rushovo „poprvé“. 

Angličtina
Jak už jsem zmínila v recenzi na první díl – Abbiina angličtina je poměrně snadná. Pro průměrného angličtináře. Pokud s čtením začínáte, asi u sebe budete mít stále slovníček – pro takové případy doporučuji Kindle verzi, kde si na neznámé slovíčko najedete kurzorem a slovník vám jej přeloží. Tak jsem četla první díl, i když už jsem za sebou měla Fifty Shades v angličtině. Nikdy není na škodu naučit se pár nových slovíček. Každopádně já osobně miluju Abbiin styl psaní. Jednoduše mi sedí a hezky se mi čte. Nedám na něj dopustit!

Postřehy, pocity a doporučení
Moc jsem se na knihy od Abbi těšila a jsem velmi vděčná knihkupectví Libris za příležitost přečíst si je v originále. V knihovničce se na ně nemůžu vynadívat a jsem na ně pyšná asi tak jako na knihy od Beccy Fitzpatrick. J
Mám Abbiyn styl psaní opravdu ráda. Hned, co jsem dočetla Fallen Too Far jsem věděla, že se stane jednou z těch spisovatelek, na které nedám dopustit. A tak se tomu i stalo. Navíc začátek Never Too Far mi opravdu vyrazil dech.
Bohužel, jakmile jsem překročila půlku, jakoby se děj zasekl někde mezi stálým Rushovým omlouváním, Blaiřinou otravnou sebelítostí a nedůvěrou a hromadou (opravdu velkou hromadou) sexu. A věřte mi, že po několika podobných kapitolách vás to pomalu ale jistě přestává bavit.
Tyler Hoechlin:
 Rush Finlay podle
Abbi Glines
Blaire mi lezla víc a víc na nervy, Rushe jsem víc a víc chápala a Nan jsem o to víc nesnášela.
Naštěstí z toho Abbi poměrně dobře vyklouzla nečekanou událostí na závěr, která mě na druhou stranu vytočila tak, že bych Rushovi vážně jednu vlepila. :D Bohužel finální rozuzlení se zase neslo v podobném duchu jako druhá polovina knihy. Blaire mi prostě přišla hloupá… Já sama bych asi hlavní postavu nenechala, aby se s takovým chováním vypořádala tak, jak se s ním vypořádala ona. Chtělo to trošku víc napětí.
Každopádně i přes slabší druhou polovinu knihy musím uznat, že jsem si Abbi oblíbila o to víc a těším se na další díl!
Oproti prvnímu dílu, kdy byl děj psaný jen z pohledu Blaire, je druhý díl psaný i z pohledu Rushe, což mnohem snáz pomůže k tomu, abyste pochopili, jak se on sám v různých situacích cítil.
V závěru musím Never Too Far DOPORUČIT, protože i přes otravné jednání Blaire a dlouhodobě stejné drama, vás začátek a konec nechá s otevřenou pusou! J

Playlist




Hodnocení:
4 hvězdičky z pěti

Knihu si můžete koupit ZDE
Za výtisk velmi děkuji knihkupectví Libris!

Stefanie G.




Obálka a anotace: Goodreads
Ostatní obrázky: Goodreads, Pinterest

Žádné komentáře:

Okomentovat