pátek 18. července 2014

Léto s nakladatelstvím Jota - Projekt Easy? - 2. část: "Easy? na Goodreads a Databázi knih"


Kvůli e-mailu, který mi od Tam stále nedošel, a nechtěla jsem vás dlouho napínat a oddalovat další část, jsem byla nucena pozměnit pořadí. Vím, že jsem slibovala rozhovor, a ten bude, ale bohužel později. Dnes jsem si pro vás přichystala pár názorů na Easy z Goodreads i z Databáze knih! Třeba vás, kteří jste knihu nečetli a váháte, jestli si ji přečíst, zase trochu navnadím!



Ohlasy známých osobností
(S překladem)

Abbi Glines 
(Autorka sérií Rosemary Beach, Too Far, The Vincent Boys či Sea Breeze)

"I loved Tammara's Between the Lines series. I've read all three books in the series more than once. So, when I found out she was writing a book with college aged characters, I was thrilled. Easy did not let me down. From the moment I began reading it I couldn't walk away from it. I cried, I laughed, I yelled and I cheered. It's an emotional journey that I wasn't expecting. I suggest you READ IT. This is one that will keep you up reading all night long." 
***
"Zbožňovala jsem Tamařinu sérii Between the lines. Četla jsem všechny tři knihy série víc než jednou. Takže, když jsem zjistila, že píše knihu s vysokou školou a vyspělejšími postavami, byla jsem nadšená. Easy mě nezklamalo. Od chvíle, kdy jsem začala knihu číst jsem od ní nemohla odejít. Plakala jsem, smála se, křičela a povzbuzovala. Je to cesta plná emocí, kterou jsem nečekala. Doporučuji vám, abyste si ji PŘEČETLI. Tahle kniha vás bude držet vzhůru celou noc."

Samantha Young
(Autorka série Dublin Street)

"Wow. Just wow. I'm actually pretty blown away by 'Easy'. This wasn't your average 'boy meets girl' story at all. Unbelievably well-written, 'Easy' kicks ass for so many reasons. Dealing with subject matter that is raw and stark, Tammara Webber effortlessly balances gritty reality with touching sensitivity. The dialogue is perfect (it makes me go all fangirl) and every moment between Lucas and Jacqueline is so authentic I defy anyone not to feel some kind of attachment to these two characters. "
***
"Wow. Jen wow. Jsem vážně hodně unesená z Easy. Nebyl to ani náhodou průměrný příběh, kdy 'kluk potká holku'. Neuvěřitelně dobře napsané, Easy válí z mnoha důvodů. S tématem, který je surový a ostrý, se Tammara Webber vypořádala lehce, bez námahy vyrovnává drsnou realitu s dojemnou citlivostí. Dialogy jsou perfektní (díky  tomu se ze mě stává naprostá fanynka) a každá chvíle mezi Lucasem a Jacqueline je tak autentická, že odmítám když někdo necítí tu samou přitažlivost obou hlavních postav."

S.C. Stephens
(Autorka série Toughtless)

"I am so stinking in love with this book! It had everything I love—romance, heartache, friendship, a mysterious, compelling, sexy as hell leading man (I may be completely head over heels in love with Lucas now. No, I definitely am.) It also touched on a very serious subject in a realistic way that drew you into the minds and hearts of the characters. I could see myself reacting in the same way, having the exact same thoughts. It really spoke to me, and Tammara’s notes on the end…I’ll be honest, I teared up. I hope anyone who has gone through that same situation reads this book and takes her words to heart."
***
"Tak moc jsem se do této knihy zamilovala! Mělo to všechno, co zbožňuji - romantiku, trápení, přátelství, záhadu, přesvědčení, neskutečně sexy hlavního hrdinu (Asi jsem až po uši zamilovaná do Lucase. Ne, určitě jsem.) Příběh se také dotkl každého závažného realitického tématu, který vás vtáhne do myslí a srdcí postav. Úplně se vidím, že bych reagovala stejně, měla úplně ty samé myšlenky. Kniha ke mně vážně svým způsobem promluvila a Tamařiny poznámky na závěr... Budu upřímná, plakala jsem. Doufám, že kdokoliv, kdo si prošel stejnou situací, si tuto knihu přečte a vezme si její slova k srdci."

Emma Hart
(Autorka série The Game - Hrej hráčem)


Vybrané ohlasy čtenářů
(Bez překladu)

Kristin (KC):
"I absolutely adored this book! It was sweet, funny, sensual-- with a touch of angst in all the right places. I loved the characters and was able to build a close connection with them immediately. The writing was AMAZING, and the story flowed like a catchy song.There was a cute and wonderful twist that had me smiling like a fool. This story also touches on the subject of rape in a very tasteful and classy manner, all while undeniably conveying the seriousness of this horrid offense. I was pleased to see that this issue was not glossed over and was handled with a delicate but effective grace that kept the story from taking a turn towards the dark side...

Above all things fun and enjoyable in this sexy read was an important message of personal strength, forgiveness, and hope. This book has, without a doubt, become one of my unforgettable favorites!"

Steph Sinclair:
"Okay, let's get right down to business: Easy is one of the best books I've ever read. I finished it almost two weeks ago and I still think about the characters because I was on such an emotional roller coaster, fully immersed, while reading. It says something about a book that can do that do you."

Ian:
"This book totally blew me away. It deals with the very difficult issue of sexual assault, the lack of support victims receive, and the way victims are often made to feel at fault. 
It's a book about the resilience of one young woman and a very small group of friends who support her. 
I can't fault this book. It's well written and well researched with characters you like from the very beginning (and some characters you want to beat six ways to Sunday)."





beata0528: Tahle knížka se mi také moc líbila,nemohla jsem se od ní odtrhnout.

Misa.Q: Kniha se četla velice pěkně a hodně se mi líbil děj. Je to jedna z mých oblíbených knížek které můžu číst stále dokola. Nemůžu se dočkat dalšího díla autorky o Lucasovi :D

Werie05: Moc pěkný příběh. Po dlouhé době to pro mě byla knížka která nemá nadpřirozenou tématiku a moc dobře se četla. Rozhodně bych ji doporučila každému je skvělá i na oddech takže si ji určitě přečtěte :)

Angelbooks: Výýýýbornáááá kniha. Skvěle napsaná. Nevšimla jsem si ani chyb ( nejspíš jsem se nesoustředila). Zdálo se mi jakoby kniha byla napsaná způsobem, který někdo prožil. Myslím tím, že jsem si doopravdy dokázala ten příběh představit jakoby se stal někomu v mém okolí. Opravdu skvělá kniha. 100% Doporučuji :)

SindyEM: Krásna kniha, ľahko sa čítala....hoci preferujem čítanie z pohľadu oboch hlavných hrdinov (pričom takmer vždy sa teším viac na mužský pohľad), v tomto prípade som rada, že tomu tak nebolo. Hlavná hrdinka ma svojimi myšlienkovými pochodmi nejako neštvala, a keďže celý príbeh stál na Lucasových tajomstvách, bola som rada, že sa odhaľujú pekne pomaly a postupne, a že mu do hlavy jednoducho nevidíme... Žiadne zdĺhavé popisy, všetkého tak akurát. Pekne vyvážené nudnejšie pasáže typu "ticho pred búrkou" a náhlych akčných scén...Určite jedna z lepších kníh tohto žánru :)

muchomurka: Za mě ano :-) Skvěle napsaný příběh na dost vážné téma. Líbilo se mi, že se autorka zbytečně nerozepisovala "hlubokomyslnými pasážemi a úvahami". Akorát vždycky všechno sdělila, dobře jsem se v příběhu vyznala a hltala ho jedním dechem. Hlavní i vedlejší postavy byly skvělé :-), reálné, uvěřitelné. Moc oceňuji, že se Jacqueline z rozchodu "otřepala" a dostala celkem rychle, ne každá holka přece úpí měsíce, jak to většinou bývá psané v těchto typech příběhů. Pro mě to byl významný bod navíc. 
Většinou mě netěší, když má knížka další pokračování, ale u téhle jsem si říkala, proč je konec tak brzy? Jsem zvědavá, jestli pokračování bude stejně dobré. Ale na druhou stranu se bojím, aby neshodilo tento díl (a opět všechno dobře dopadlo).

-------------------------------

Další ohlasy z Goodreads si můžete přečíst ZDE. Další ohlasy z Databáze knihy ZDE.

Snad se vám dnešní příspěvek líbil! A příště už se snad budete moct těšit na nějaký ten rozhovor. 

Jinak v případě, jak všichni píší, že doufají, že bude i druhý díl, Jota jej zatím neplánuje. Proto jsem se rozhodla spojit projekt Easy i s Breakable, abych vás navnadila. Když se vám bude líbit recenze a budou i kladné ohlasy, třeba se dočkáme i pokračování v češtině! Uvidíme :) Na Breakable se vrhnu hned po upravené a nové recenzi na Easy? 

Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat