středa 20. srpna 2014

Léto s nakladatelstvím Jota - Projekt Easy? - Výherce knihy Easy?


Tak jsem vybírala a vybírala :) Moc děkuji všem zúčastněným, bylo pěkné číst, že se vám projekt líbil a všech odpovědí si velmi cením! Nicméně výherní výtisk mám jen jeden a musela jsem pečlivě vybírat mezi vámi, kteří jste již knihu četli, ale chtěli byste ji mít doma a mezi těmi, kteří ji ještě nečetli. Jak jsem psala v úvodu, odpovědi jsem vybírala sama. Nakonec mi zbyly tři favoritky a bylo velmi těžké vybrat vítěze! 
Přiznávám se, že mi k tomu nakonec pomohl Random.org, soutěžící jsem si seřadila podle jejich pořadí v odpovědích a klikla... Vyšlo mi číslo jedna a já tak k výhře mohu pogratulovat....

MooX

Gratuluji! :) 
E-mail jsem již poslala, ozvi se mi prosím co nejdřív, abych knihu mohla odeslat už zítra!

Stefanie G.

1 komentář:

  1. Moc ti děkuju! :) E-mail jsem teď odeslala a na knihu se těším už teď! :)

    OdpovědětVymazat