čtvrtek 7. srpna 2014

TOP 10 recenzí: říjen-červenec 2013/2014!


• 1778 přečtení
• Jota

• 903 přečtení
• Knižní klub/Yoli

• 408 přečtení
• Galatea

• 269 přečtení
• CooBoo

• 224 přečtení
• Egmont

• 183 přečtení
• Jota

• 182 přečtení
• CooBoo

• 161 přečtení
• Jota

• 158 přečtení
• Fortuna Libri

• 155 přečtení
• CooBoo

Stefanie G.

5 komentářů:

  1. Moc se mi líbí tvoje recenze na Hvězdy :) Já jsem je četla už dvakrát a ještě jsem se k psaní nedostala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii! :) Ono to není jednoduché :) Taky mi to dělalo potíže... Možná, když bych ji psala s odstupem času, vypadala by recenze jinak... :)

      Vymazat
  2. To jsou pěkně vysoká čísla :) jdu si některé z recenzí přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se budou líbit :) Taky jsem koukala, když to na mě blogger vyplivl :D U Božského se mi tomu ani nechtělo věřit :D

      Vymazat