středa 3. září 2014

Knihy měsíce - srpen 2014


KNIŽNÍ HITPARÁDA



Nejlepší kniha
Přivolávání (Kelley Armstrong)
Proč: Za měsíc srpen jsem měla velké potíže vybrat nejlepší knihu. Žádná svým způsobem nebyla „nejlepší“. Žádné jsem neudělila pět hvězdiček. Žádná mě tak úplně nenadchla. Přivolávání jsem vybrala proto, že se mi četla nejlépe. Než jsem se nadála, byl tu konec a já byla tak nějak nadšená a kniha se mi líbila. Kdybych měla další díl, hned se pustím do čtení.





Nejhorší kniha
Borec (Julie Garwood)
Proč: Nechtěla jsem ji to této kategorie dávat, ale pravda je ta, že mi tenhle příběh vážně vůbec nesedl. Bylo pro mě utrpení ho číst. Čekala jsem něco mnohem, mnohem lepšího!




Největší překvapení
Přivolávání (Kelley Armstrong)
Proč: Knihu jsem dlouho odkládala stranou, neměla jsem na toto téma náladu. Sáhla jsem po ní až po té, co jsem dočetla podobnou tématiku v Asylu. Po prvních kapitolách jsem byla překvapená, jak moc mě kniha vtáhla do děje. Jak moc mě baví a že ji vůbec nejsem schopná odložit.




Největší zklamání
Čistý (Julianna Baggott)
Proč: Moc jsem se na Čistého těšila. Musím říct, že si za zklamání částečně asi můžu sama. Všichni byli z knihy tak nadšení, líbila se mi anotace i ukázka, které si většinou nečtu, takže jsem předpokládala, že je kniha opravdu velký skvost. No… Nejspíš jak pro koho.



Nejnapínavější kniha
Oheň (Sara B. Elfgren, )
Asylum (Madeleine Roux)
Proč: Musela jsem zvolit obě tyto knihy. Oheň měl napínavý příběh od začátku do konce a tajemství, které skrývalo Asylum se mi taky moc líbilo.




Nejakčnější kniha
Čistý (Julianna Baggott)
Proč: Jednoznačně. Musím přiznat, že na to, jak jsem byla z knihy zklamaná, byla nejakčnější, kterou jsem za srpen četla. I přesto bych té akce chtěla o trochu víc.




Nejvtipnější kniha
Přivolávání (Kelley Armstrong)
Proč: Přivolávání nebylo vyloženě vtipné, to ne, ale zasmála jsem se občas, když se Chloe setkávala s Derekem. Jejich pošťuchování mi vždy vykouzlilo úsměv a tváři.



Nejnudnější kniha
Borec (Julie Garwood)
Proč: Když u knihy předem víte, jak dopadne a dokonce i to, co a jak bude probíhat uprostřed děje… Není to pro vás ani náhodou zábavné čtení. A takový pro mě byl Borec. Nic překvapivého, nic nejasného… Nic, co by mi vyrazilo dech. Nic, co bych dopředu nepředpokládala, že se odehraje.


Nejromantičtější kniha
Žádná.



Nejočekávanější kniha
Čistý (Julianna Baggott)
Proč: Tím, jak Čistého všichni doporučovali, jsem od něj prostě už dopředu očekávala, že bude dobrý. Že mě nezklame. Něco jako u Kostičase. Ale bohužel... Tady to nějak nevyšlo.



Nejrozporuplnější pocity z knihy
Žádné.



Knižní série objevené v tomto měsíci
Čistý (Julianna Baggott)
Asylum (Madeleine Roux)
Přivolávání (Kelley Armstrong)
Proč: Na Čistého jsem se těšila už před vydáním, stejně tak i na Asylum J Přivolávání v mé knihovničce leželo delší dobu, ale dostala jsem se k němu až poslední prázdninový týden.




Nejlepší obálka
Čistý (Julianna Baggott)
Proč: Jen se na ni podívejte! Není perfektní? Copak byste ji v knihkupectví minuli, aniž byste po tomto skvostu sáhli a podívali se, co to je za knihu? Nemyslím si J



Nejhorší obálka
Borec (Julie Garwood)
Proč: I když mě obálka ze začátku jakýmsi způsobem oslovila, s odstupem času je mi vážně dost protivná.



Hrdina měsíce
Daniel Crawford (Asylum – Madeleine Roux)
Proč: Přemýšlela jsem dlouho, koho vybrat, nakonec vyhrál Dan. Já bych asi byla pěkně strachy bez sebe, kdyby se mi děly takové věci, jako jemu.




Hrdinka měsíce
Pressia (Čistý – Julianna Baggott)
Proč: Řekněme, že jsem na statečnější holku tento měsíc nenarazila…


Pár měsíce
Žádný.


Stefanie G.

3 komentáře:

  1. Naprosto souhlasím, že obálka Čistého je prostě kouzelná. Smekám před tím, kdo ji vytvořil :) Mám tuto knihu také doma, ale ještě jsem se k jejímu přečtení nedostala. Tak snad mě nezklame jako Tebe, uvidíme :) Přivolávání vypadá zajímavě, děkuji za tip! Super článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně super knihy :) Na Čistého a Přivolávání slyším samou chválu ze všech stran :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se Čistý líbil, právě proto, že tam nebylo zase tolik akce, ale i myšlení, ale ta obálka je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat