čtvrtek 20. srpna 2015

TAG Kniha kouzel


Už je to pěkná chvilka, co mě Snow Fairy nominovala do tohoto TAGu. Bohužel jsem měla všeho nad hlavu a stíhala jen číst. TAGy jsou pro mě vždycky na delší dobu. Každopádně děkuji za nominaci a tady jsou mé odpovědi! 

***

1. Kouzlo, jež Vás přenese do děje jakékoliv knihy, přesně do chvíle, kterou si vyberete
Kam se necháte přenést, do jaké chvíle a proč?

Jelikož nejsem až tak odvážná a nejspíš bych při nějaké akční scéně dost zpanikařila, nejspíš si vyberu něco klidnějšího. Je to těžké, protože vzpomínat na tolik přečtených knih a na jejich děje je vážně něco. Každopádně bych si nejspíš vybrala chvíli v Miss Me Not, kdy je Madison s Deanem u nich a kolem nich kvetou samé kopretiny. I když je tato kniha celkem depresivní, tenhle moment mi prostě utkvěl v hlavě. J

 ***

2. Kouzlo Vám umožní vytáhnout libovolnou postavu z knihy a přivést ji do reálného světa
Koho vytáhnete a proč? Co s ní uděláte v reálném světě?

Hmm… Vytáhla bych si Patche ze Zavrženého a rozhodně bych si jej nechala pro sebe :D

 ***

3. Kouzlo, které Vám dá možnost přetvořit konec jedné knihy
Který konec předěláte dle vašich představ a proč? Jak moc velký rozdíl mezi původním a novým koncem bude?

Jako první mě napadlo Stmívání. Jenže poslední díl jsem kvůli jeho neskutečné popularitě už ani nedočetla. Každopádně jsem byla vždy tým Jackob, takže bych se nejspíš zbavila Edwarda a Jackob by byl prostě jasná volba. :D
ALE pak jsem se zamyslela víc a musím říct, že bych pozměnila Blink Once (Jednou ano, dvakrát ne). Nemůžu říkat proč, protože by to byl velký spoiler, ale ten, kdo knihu četl, nejspíš pochopí můj výběr.

***

4. Kouzlo má za účel zabít postavu z knihy dle Vašeho výběru ve Vámi zvolenou chvíli
Kterou postavu, kdy a proč zabijete? Jak to podle vaší teorie ovlivní děj knihy?

Docela jsem se u této otázky zasekla. Ať přemýšlím, jak přemýšlím, nikdo mě nenapadá. Nejsem až tak krutá, že bych chtěla někoho zabít. Ale… Rozhodně bych se obešla bez Nan ve Fallen Too Far. A myslím si, že i Rush by bez ní byl mnohem lepší… I když by ho to opravdu hodně ranilo.

***

5. Když tímto lektvarem polijete stránku knihy, přehraje vám scénu, která se zrovna odehrává
Jakou scénu byste takto chtěli vidět na vlastní oči a né o ní jen číst a z jaké je knihy? Proč právě tuhle scénu?

Tahle otázka je hodně podobná té první, ale dobře, vyberu si jinou. The Story Of Awkward. A bylo by mi jedno, jakou stránku z prostředka poleju, protože prostě chci vidět všechny ty kreslené postavičky a Podivný svět.

 ***

6. Lektvar, po jehož vypití se na 1 hodinu stanete hlavní hrdinkou/hlavním hrdinou vybrané knihy v libovolnou chvíli
Kým byste se stali a co byste udělali jinak?

Britt Černém ledu. Rozhodně bych se snažila nebýt na konci knihy tak pitomá!!!

***

7. Lektvar, který vymaže zvolenou knihu ze světa i z paměti lidí
Kterou knihu byste bez výčitek nechali přestat existovat? Čím se provinila, že si něco takového zaslouží?

Plavat se žraloky! Nic tak depresivního jsem snad nikdy předtím nečetla!

***

8. Kouzlo, díky kterému Vámi vybraný autor napíše knihu, jakou si jen zamanete
Od koho byste chtěli knihu na přání? Proč? A o čem by byla?

Becca Fitzpatrick! Jednoznačně! Po zavrženém si mě získala a Černý led mě nezklamal! <3

 ***

9. Kouzlo Vám umožní přidat novou nebo oživit již zemřelou postavu v jakékoliv knize a určit jí její další osud
Koho byste nechali vstát z mrtvých anebo kam byste přidali jakou postavu? Jaký charakter by nová postava měla? Za jakým účelem by postava obživla/přibyla? Jaký by byl její život v knize?

Tu postavu, kterou bych chtěla zmínit, nemůžu. Byl by to spoiler… Ale možná bych mohla zvolit náhradníka – Masona Vampýrské akademie, ty jeho vtípky mi pak vážně chyběly!

***

10. Kouzlo, díky kterému můžete vytvořit vlastní svět kombinací již existujících světů a přesně si vybrat obyvatele, včetně postav z jakýchkoliv knih
Jaký svět byste vytvořili a kdo všechno by v něm měl žít? Jak by fungoval? Co by se tam dělo? Jak by tam žily určité existující postavy a jak by se zkřížily jejich osudy?

Docela mě láká představa spojení Kostičase a Cinder… Obojí je z budoucnosti, jedno bližší, jedno vzdálené, ale neumím si přestavit, jak by to fungovalo :D
Každopádně velmi zajímavé spojení by bylo mezi Čistým a Červeným vrchem… Nebo mezi Karanténou a Monumentem 14. Ale mám všechny knihy ráda takové, jaké jsou. 

***

A nominace? Pro všechny, kteří se zatím nezapojili! :)
Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat